13 Aralık 2011 Salı

Vücut Tipine Göre Etek Seçimi

Güzel bir kombin için doğru seçilmiş parçalar gerekir bunu artık hepimiz biliyoruz.  Bizi daha ince gösterdiği için etekleri avantaj olarak görürüz fakat her zaman bu geçerli olmuyor. Vücut tipine göre seçilmemiş bir etek yanlış bir seçim olur. 


  



Küçük popolu, uzun ve ince bacaklıysan eğer şansı yüksek grubun içindesin demektir. İstediğin bir çok eteği giyebilirsin ama en güzel hangi etek modeli olur dersen eğer sana ultra mini ve dar etekleri öneririm. Mini etekleri giymeyi sevmiyorum dersen eğer kalem eteklerde sana çok yakışır. 


Hafif çıkık popolu ve kalın bacaklıysan mini eteklerden uzak durmak senin için çok isabetli olur. Arkası havaya kalkmış bir etek çok hoş gözükmez. Diz üstünde belden dar aşağıya doğru genişleyen etekler sana çok yakışır.


Kalçan dar ve bacakların da kısa ise istediğin birçok eteği giyebilirsin ama diz altı etekler bacak boyunu daha uzun göstereceği için bence seçimini bu yönde yapmalısın. 
Bacakların çok ince yada çok kalınsa etek senin için her zaman risk olur. Ben etek giymeyi seviyorum diyorsan eğer dikkat etmen gereken şeyler var. Bacakların çok inceyse fırfırlı etekleri seçebilirsin daha düz ve dar etekler sana çok yakışmaz. Kalın bacakların varsa mutlaka çorapla giymeli ve altına topuklu ayakkabı seçmelisin. Böylelikle ancak daha güzel bir görünüm elde edersin. 




Püf noktalar: 
-Eğer büyük göğüslere sahipsen canlı renkler ve desenli etekler seçersen dikkati alt tarafına çekersin. Kalem etekler senin için ideal.
-Minyon bir tipin varsa mini veya dizde biten eteklerden kaçın!
-Eğer armut tipinde vücuda sahipsen koyu ve naturel renkleri seç
-Erkekleri hatlara sahipsen piliseler kalçaları daha yuvarlak gösterir seninde en büyük yardımcın olabilir.

12 yorum:

  1. Çok güzel açıklayıcı bir post olmuş, teşekkürle:)

    YanıtlaSil
  2. pembemsi ilk etek cok güzelmis

    YanıtlaSil
  3. Süper bir post! Kırmızı deri mango eteğe de bayıldım, bugün başlayan indirimde şansımı deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  4. Etek satın alırken tamamen vücut hatlarımı dikkate alıyorum, uzun boylu olmadığım için asla uzun etekleri giyemiyorum mesela. Kısa etekleri tercih ediyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Çirkin Hatun sana içteeen katılıyorum.

    shoeshine çok teşekkür ederim :) Evet bugün mango indirime giriyordu ama ben bakamadım henüz.

    Bakım Günlüğü: Çok doğru bir seçim yapıyorsun o zaman. :)

    YanıtlaSil
  6. benim eteğimde burdaymış:)) ben saslı guruba giriyorum demek ki:))

    YanıtlaSil
  7. İlk söylediğim gruba giriyorsan evet şanslısın :)

    YanıtlaSil
  8. Yeni yıla ultra mini ve dar bir etek alacağım o zaman :) Göbeğim kocaman ama popom yoktur bacaklarım güzeldir.

    Yani bu yazıya göre desenli, dar ve ultra mini bir etek o gece beni güzel gösterecek yaşasın :)))))


    alkolvekafein.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. elmyraucuc mini ve dar bir etek giyebilirsin hatta üzerine biraz bol bir seçim yaparsan göbeğini saklarsın :)

    YanıtlaSil
  10. Yazmışsınız minyon kadınlar miniden uzak dirmalı oysa bütün modacılar minyonların mini giymesini söylüyorlar, çünki boylarını daha uzun gösterir...

    YanıtlaSil
  11. Merhaba arkadaşlar buypasa.com 'dan vücut tipinize göre etekleri alabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Söylemeden geçemeyeceğim